Алгоритм керування нахилу кузова та рекуперації коливань швидкісного електропоїзду з електромеханічним амортизатором

Автор(и)

  • Антон Озулу Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна https://orcid.org/0000-0001-9524-8006

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-774X.2023.03.07

Анотація

Стаття розглядає алгоритм керування нахилом кузова та рекуперації коливань швидкісного електропоїзду з електромеханічним амортизатором. Висунута основна проблематика існуючих систем нахилу кузова, які використовують гідравлічні, пневматичні та інші системи. Представлена схема розміщення електромеханічних амортизаторів у складі ходової частини швидкісного електропоїзду. Запропоновано оптимальний алгоритм виміру та розрахунку кута нахилу кузова. Побудовано схему алгоритму для виконання роботи з нахилу кузова та рекуперації коливань.

Посилання

Smith R. A., Zhou J. (2014), “Background of recent de-velopments of passenger railways in China, the UK and other European countries”, Journal of Zhejiang University – Science A: Applied Physics & Engineering, no 15(12), ISSN 1673-565X (print), ISSN 1862-1775 (on-line), pp. 925–935, https://doi.org/10.1631/jzus.A1400295.

Michell, M., Martin, P. Laird (2014), “Building a railway for the 21st century: bringing high speed rail a step clos-er”, Conference on Railway Excellence, Proceedings, pp. 612–621.

Zuo Lei, Scully Brian, Shestani Jurgen, Zhou Yu (2010), “Design and characterization of an electromagnetic energy harvester for vehicle suspensions”, Smart Materials and Structures, vol. 19, no 4, pp. 1–11, https://doi.org/10.1088/0964-1726/19/4/045003.

Choi S-B, Seong M-S, Kim K-S (2009), “Vibration control of an electrorheological fluid-based suspension system with an energy regenerative mechanism”, Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part D: Journal of Automobile Engineering, vol. 233, is. 4, pp. 459–469, https://doi.org/10.1243/09544070JAUTO968.

Ozulu A., Lyubarsky B. (2021), “Perspekty`vni el-ektromexanichni amorty`zatory` [Prospective electrome-chanical shock absorbers]”, Collection of Scientific Papers of the State University of Infrastructure and Technologies of the Ministry of Education and Science of Ukraine: Series “Transport Systems and Technologies”, no. 38, pp. 133–140, https://doi.org/10.32703/2617-9040-2021-38-130-12.

Liubarskyi, B., Lukashova, N., Petrenko, O., Pavlenko, T., Iakunin, D., Yatsko, S., & Vashchenko, Y. (2019), “De-vising a procedure to choose optimal parameters for the electromechanical shock absorber for a subway car”, Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, vol. 4, no. 5(100), pp. 16–25, https://doi.org/10.15587/1729-4061.2019.176304.

Ozulu, A., Liubarskyi, B., Iakunin, D., & Dubinina, O. (2023), “Synthesis of an electromechanical system of body tilt and recuperation of vibration energy for a high-speed electric train”, Eastern-European Journal of Enter-prise Technologies, vol. 5, no. 1(125), pp. 6–14, https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.288897.

Ozulu, A., & Lyubarsky, B. (2023), “Calculation of the parameters of the electromechanical shock absorber of the high-speed electric train”, Collection of Scientific Papers of the State University of Infrastructure and Technologies of the Ministry of Education and Science of Ukraine: Series “Transport Systems and Technologies”, vol. 41), pp. 24–34, https://doi.org/10.32703/2617-9059-2023-41-2.

Xu Yanwu, Zhao Jiwen, Huang Jian (2014), “Multiple Linear Motor Control System Based on FPGA”, 2014 17th International Conference on Electrical Machines and Sys-tems (ICEMS), 22–25 October 2014, Hangzhou, China, pp. 2327–2331, ISBN 978-1-4799-5162-8, https://doi.org/10.1109/ICEMS.2014.7013875.

Zhao, Weipeng, Gu Liang (2023), “Hybrid Particle Swarm Optimization Genetic LQR Controller for Active Suspen-sion”, Applied Sciences, vol. 13, is. 14, pp. 8204, https://doi.org/10.3390/app13148204.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-17

Як цитувати

Озулу, А. (2024). Алгоритм керування нахилу кузова та рекуперації коливань швидкісного електропоїзду з електромеханічним амортизатором. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Енергетичнi та теплотехнiчнi процеси й устаткування, (3), 47–51. https://doi.org/10.20998/2078-774X.2023.03.07

Номер

Розділ

Енергетичні та теплотехнічні процеси й устаткування